Томас Липтоны амжилтын 11 нууц

Twitter Print
2020 оны 12-р сар 25-нд 12:14 цагт
Мэдээний зураг,

1.Амьдралаа өөрчлөх хүсэлтэй хүү 15 настайдаа халаасандаа ердөө 8 доллартай төрөлх хот Английн Глазгогаас Америк руу явжээ.

2. Амьдралд бүтэлгүйтэл гэж байдаггүй, боломж байдаг. Америкт очсоны дараа Липтон, тариалангийн талбай дээр ажиллаж будаа, тамхи цуглуулдаг байв. Тэрээр аз, мөрөөдөлдөө чин сэтгэлээсээ итгэж ажлыг сайн хийж байв.

3. Аливаа ажил бол суралцах боломж юм. Тариалан дээр шаргуу ажилласны дараа Т.Липтон их дэлгүүрт ажилд орж чаджээ. Энд тэрээр худалдаа, сурталчилгааны үндсэн менежментийн зарчмуудыг сурч мэдсэн.

4. Хэрэглэгчийн мэдрэмж нь аливаа бизнесийн үндэс суурь болдог. Америкаас буцаж ирсний дараа Т.Липтон өөрийн дэлгүүрээ нээжээ. Тэрбээр хүн амын худалдан авч чадах боломжийн үнэд гол анхаарлаа хандуулсан. Үүний тулд тэр өөрөө худалдагч, ачигч, нягтлан бодогчийн үүргийг биелүүлэх ёстой байв. Мөн үйлдвэрлэлийн зардлыг бууруулахын тулд бөөний нийлүүлэгчид, тариаланчидтай шууд тохиролцсон байна.

5. Үйлчлүүлэгч үргэлж гайхахыг хүсдэг. Эдгээр зарчмуудыг баримталж Т.Липтон дэлгүүрүүдийнхээ цонхыг хүүхэлдэйн киноны баатруудаар чимэглэсэн бөгөөд долоо хоног бүр өөрчлөж, оройн цагаар хийн дэнлүүгээр гэрэлтүүлдэг байв. Түүний дэлгүүрт бараанууд хөгжилтэй дүрсээр эсвэл ер бусын чимэгтэй байдаг. 1881 онд Зул сарын баярын үеэр Липтон дэлхийн хамгийн том бяслагийг ердөө 2 цагийн дотор заржээ.

6. Бизнес эрхлэх чадвар, зах зээлийн шинжилгээнд тулгуурлана. Липтон "цай" зарах нь ашигтай бизнес гэдгийг цаг тухайд нь ойлгож чадсан. Тийм ч учраас тэр Цейлонд цайны тариалан эрхэлдэг газрыг худалдаж авсан.

7. Үйлдвэрлэлд инновацийг ашиглах. Цай савлах хугацааг багасгахын тулд Т.Липтон тариалангийн талбай дээр цайны навчтай сагс тээвэрлэх зориулалттай кабель машин барьж байгуулсан. Шинэ бүтээлүүдийг ашиглаж байгаагийн бас нэг жишээ бол цаасан уутанд цай савлах явдал юм. Липтон тэр бүхнийг зохион бүтээсэн гэж үздэг боловч энэ нь худлаа юм. Цайг уутанд савлахыг хамгийн түрүүнд бодож олсон хүн бол Америкийн Том Салливан юм. Гэхдээ энэ технологийг үйлдвэрлэлд ашигласан хүн бол Т.Липтон байв.

8. "Худалдаа эрхэлж амьдардаг хүн нэг бол сурталчлах эсвэл дампуурах ёстой." Липтоны худалдааны эзэнт гүрнийг хөгжүүлэх гол хүчин зүйлсийн нэг нь зар сурталчилгаа байв. Түүний "Тариалангаас шууд аяганд" гэсэн уриа лоозон Английн бүх автобусанд тавигдсан байв. Хамгийн гол нь Липтон зар сурталчилгаанд хэрхэн ханддагийг түүний амьдралын түүх харуулдаг. Тэр нэгэн удаа цайгаа ачаад Улаан тэнгисээр дайрч өнгөрөв. Асуудлууд гарч, хэт ачаалалтай хөлөг онгоц живж эхлэв. Усан онгоцыг хөнгөвчлөхийн тулд боодолтой цайг далайн эрэг дээр шидэхэд “Хүлээгээрэй!” гэж Липтон хашгирав. Тэрээр бийр, лаазтай улаан будаг шүүрэн аваад боодол дээр хурдан бичиж эхлэв. Хожим цайны хаягдсан боодол эрэг рүү тулахад тод улаан бичээст "Липтон цайг ууна уу!" хэмээсэн байжээ.

9. Жинхэнэ бус барааг ирүүлэх. Т.Липтон цайг жингээр нь бус хайрцгаар савлаж худалдаалж эхэлсэн анхны хүн юм. Энэхүү алхам нь цайг сурталчлах, хүртээмжтэй болгоход хувь нэмэр оруулсан юм.

10. Зуучлагчгүй бизнес. Т.Липтон боломжтой бол зуучлагчдын үйлчилгээг ашиглахаас зайлсхийхийг хичээдэг байв. Энэ нь түүнд барааныхаа үнийг өрсөлдөгчдийнхээс хамаагүй доогуур байлгах боломжийг олгожээ. Жишээлбэл, тэрээр Цейлоноос цай тээвэрлэх хөлөг онгоц худалдаж авсан тул тээврийн зардлаас зайлсхийсэн юм.

11. Брэндийн мэдлэг. Липтон бол брэндийг танин мэдэхүйн ач холбогдлыг хамгийн түрүүнд ойлгосон хүмүүсийн нэг юм. Цайны багц нь анхны бөгөөд мартагдашгүй хийцтэй байв. Энэ нь худалдан авагч дэлгүүрт дуртай бүтээгдэхүүнээ амархан танихад хувь нэмэр оруулсан юм. Бидний амтархан уудаг липтон цайг үндэслэгч Томас Липтон бол цайны хувьсгалыг хийсэн агуу хүн байв.

Эх сурвалж: World time

Р.Сайхан-Уул

 

Энэ мэдээ танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
    АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд www.mongolcom.mn хариуцлага хүлээхгүй.