Цусны даралт бууруулах хялбар аргууд

Twitter Print
2020 оны 12-р сар 10-нд 16:49 цагт
Мэдээний зураг,

Алхам №1

Идэвхтэй хөдөлгөөн таныг бүх төрлийн өвчнөөс хамгаалах болно.

Алхам №2

Бясалгал нь хүний бодол цэгцэлж, амар амгалан тайван байдлыг бий болгодог байна. Харин тайван амарч чадах үед хүний биеийн азотын исэл илүү боловсорч, судасаар дамжих цусны эргэлт хэвийн үргэлжлэхэд тус болдог гэнэ.

Алхам №3

Тамхи цусны даралтыг нэмнэ.

Алхам №4

Улаан дарсыг тохируулан хэрэглэж чадвал цусны даралтаа багасгахад ач тус болно.

Алхам №5

Эмчийн заавраар эм хэрэглэх. Баталгаагүй эм тариа хэрэглэхээс татгалзаарай.

Алхам №6

Амтлаг зүйл бага идэх.

Алхам №7

Шарсан хуурсан зүйл болон давс бага хэрэглэх.

Алхам №8

Жимс, жимсгэнэ таны даралтыг бууруулах болно.

Алхам №9

Бор будаа цусны даралтыг бууруулдаг. Харин та цагаан будаанаас татгалзаарай.

Алхам №10

Сүү болон, илчлэг багатай тараг уух.

Эх сурвалж: Миний эрүүл мэнд

 

Энэ мэдээ танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
    АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд www.mongolcom.mn хариуцлага хүлээхгүй.