Өтгөн хаталтын эсрэг хүнс

Twitter Print
2020 оны 10-р сар 27-нд 10:21 цагт
Мэдээний зураг,

Илүү их ус уух.

Байнгын шингэн алдалт нь өтгөн хатах шалтгаан болдог. Үүнээс урьдчилан сэргийлэхийн тулд хангалттай хэмжээний ус ууж, чийгшүүлж байх нь чухал юм.Биеийн жингийн 4% тай тэнцэх хэмжээний усыг эрт уусан байх нь чухал.

Илүү их эслэг, ялангуяа уусдаг, исгэхгүй эслэг идээрэй.

Өтгөн хаталттай хүмүүс ихэнхдээ эслэг их хэрэглэх хэрэгтэй гэж зөвлөдөг. Судалгаагаар хоолны дэглэм нь гэдэсний хөдөлгөөний давтамжийг нэмэгдүүлдэг боловч өтгөн хаталтын зарим шинж тэмдгүүдэд тус болдоггүй болохыг тогтоожээ.

Улаан буудайн хивэг,буудайн соёолжийн нунтаг, хүнсний ногоо, үр тариа.

Эдгээр нь таны өтгөнд эслэг болон чийгийг их хэмжээгээр хадгалж үлдээдэг бөгөөд хоол боловсруулах эрхтний системээр дамжуулан хурдан, хялбар дамжуулна.

Буудай, овъёос хивэг, арвай, самар, үр, шош, сэвэг зарам, вандуй, түүнчлэн зарим жимс, хүнсний ногоо.

Тэд усыг шингээж, гель шиг оо үүсгэдэг бөгөөд энэ нь таны өтгөнийг зөөлрүүлж, нягтралыг сааруулдаг.

Илүү их дасгал хий.

Дасгал нь өтгөн хатах шинж тэмдгийг мэдэгдэхүйц бууруулсан болохыг судалгаагаар тогтоожээ.

Кофе, ялангуяа кофеингүй кофе уух хэрэгтэй.

Зарим хүмүүсийн хувьд кофе нь ариун цэврийн өрөө рүү орох хүсэл эрмэлзлийг нэмэгдүүлдэг. Учир нь кофе нь хоол боловсруулах тогтолцооны булчинг өдөөдөг. Чухамдаа нэг судалгаагаар кофеинтай кофе нь хоолны дэглэмтэй адил гэдэс дотрыг тань өдөөдөг болохыг тогтоожээ. Энэ нөлөө нь ундны уснаас 60%, кофеингүй кофе уухаас 23% илүү хүчтэй юм. Мөн кофе нь бага хэмжээний эслэг агуулсан байж болох тул өтгөн хатахаас сэргийлж гэдэсний нянгийн тэнцвэрийг сайжруулдаг.

Пробиотик хоол хүнс идээрэй эсвэл пробиотик нэмэлтийг аваарай.

Пробиотик эмчилгээ нь архаг өтгөн хаталтаас урьдчилан сэргийлэхэд тусалдаг. Архаг өтгөн хатах өвчтэй хүмүүст гэдэс дотор бактерийн тэнцвэргүй байдал илэрдэг. Саяхны судалгаагаар пробиотикууд гэдэсний хөдөлгөөний давтамжийг нэмэгдүүлэх, өтгөний нягтралыг сайжруулах замаар функциональ өтгөн хаталтыг эмчилдэг гэж үздэг. Пробиотикийг хоолны дэглэмдээ оруулахын тулд пробиотик агуулсан хоол идэхийг хичээ. Жишээлбэл, амьд, ашигтай бактери агуулсан тараг, даршилсан байцаа, кимчи орно. Эсвэл та пробиотик нэмэлтийг туршиж үзэж болно. Өдөр бүр дор хаяж 4 долоо хоногийн турш өдөр бүр уух нь ямар нэгэн үр нөлөөтэй эсэхийг харахыг зөвлөж байна.

Илүүдэл эм эсвэл жороор эмчлэх эм.

Магнийн цитрат нь өтгөн хаталтаас урьдчилан сэргийлэх гэрийн эмчилгээний түгээмэл арга юм. Энэ бол осмотик laxative-ийн нэг төрөл юм. Дунд зэргийн хэмжээний магнийн бэлдмэл уух нь өтгөн хаталтыг намдаахад тусалдаг. Зарим тохиолдолд үнээний сүүний уураг, лактозын агууламж нь насанд хүрэгчид хүүхдүүдийн өтгөн хатаах тохиолдол гардаг. Хэрэв та сүүн тэжээлийг боловсруулах чадваргүй бол хоолны дэглэмээс түр зуур хасаж үзээрэй. Зүгээр л хоолны дэглэм дэх цагаан идээгээ кальцаар баялаг бусад хоол хүнсээр солих хэрэгтэй.

Буудайн соёолж

Энэ нь хоол боловсруулахад тустай. Улаан буудайн хоргүйжүүлэх нөлөө нь гэдэс дотрыг тань цэвэрлэдэг тул бага зэрэг хий гарах, гэдэс дүүрэх, хэвлийн таагүй мэдрэмжийг мэдэрч болно. Wheatgrass нь өтгөн хатах, цочромтгой гэдэсний хам шинж болон хоол боловсруулах бусад асуудлаас ангижрахад тусалдаг бөгөөд тогтмол хэрэглэснээр бүрэн эдгэрэх боломжтой.

Эх сурвалж: Манна Фүүдс

 

 

Энэ мэдээ танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
Манай сайт танд таалагдаж байвал LIKE хийгээрэй. Танд баярлалаа.
    АНХААР! Та сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууныг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд www.mongolcom.mn хариуцлага хүлээхгүй.